با تجهیزات پزشکی ثروت را به زندگی ام تزریق کردم

از آنجا که تجهیزات پزشکی به طور گسترده ای در مطبها و مراکز درمانی بهداشتی کاربرد دارد تصمیم گرفتم که در این حوزه پولساز کسب و کاری قدرتمند ایجاد کنم که در کمتر از یکسال شاهد پیشرفت خود در این زمینه بودم و توانستم از رقبای خود پیشی بگیرم و ثروت زیادی را در زندگی ام تزریق کنم، به دلیل اینکه تجهیزات پزشکی بسیار گسترده است، من در حوزه های پولساز زیر توانستم موفق عمل کنم.

 پد الکلی

پد الکلی در دنیای پزشکی جز مهمترین موارد لازم بهداشتی مواد ضدعفونی کننده بوده است که تا به امروز انواع مختلف آن تولید شده است که بیشترین استفاده از پد الکلی بوده است که در ایران نیز در شهرهای مختلفی مانند اصفهان، شیراز و مشهد تولید می شود و این نوع از محصولات در کارخانه های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگیهای مختلفی می باشند. انواع این محصولات شامل پد الکلی، پد ذفع سموم، پد ضد عفونی کننده، پد پانسمان و غیره می باشند. این نوع از محصولات پزشکی و تجهیزات پزشکی  امروزه علاوه بر مراکز درمانی در هر خانه ای و هر فروشگاه و اداره ای موجود بوده و بهترین گزینه برای ضد عفونی کردن می باشد.

افتالموسکوپ مستقیم

افتالموسکوپ مستقیم یکی از تجهیزات پزشکی است که وسیله ای است بسیار کاربردی و در هر مطب پزشکی ای وجود آن بسیار لازم و ضروری می باشد. چشم ها از جمله مهم ترین اعضای بدن به شمار می روند که سلامت آنها برای داشتن یک زندگی عادی بسیار ضروری است. وجود بیماری های مختلف چشم و حتی بسیاری از بیماری ها در قسمت های مختلف بدن می توانند بر روی عملکرد چشم ها تاثیر گذاشته و در نتیجه با معاینه ی دقیق چشم ها می توان به بسیاری از بیماری ها مشکوک شده و پیگیری های لازم در را به عمل آورد. از جمله میتوان به بیماری های مغزی، آسیب های ناشی از دیابت و بسیاری از بیماری های دیگر اشاره نمود.

افتالموسکوپ دیجیتال

افتالموسکوپ دیجیتال یکی از به روزترین تجهیزات چشم پزشکی محسوب می شود و نکات مهمی در نحوه نگهداری این محصولات وجود دارد که باعث می شود تا عمر محصولات برای مصرف کنندگان افزایش یابد در نظر داشته باشید تا جایی که ممکن است دستگاه را در مجاورت گرما رطوبت شدید و گرد و غبار قرار ندهید، در صورتی که قصد دارید تا مدت زمان طولانی از این دستگاه استفاده نکنید باتری آن را خارج کرده و با کاور مخصوص بپوشند، زمانی که در کارکرد دستگاه اختلال مشاهده می کنید حتماً به دفترچه راهنمای آن مراجعه کرده و اگر نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات داشت به نمایندگیهای معتبر و تعمیرگرهای خبره محصول مراجعه فرمایید.

پست بعدی

حسین انتظامی: داشتن مدیران فرهیخته، جزو حقوق مردم است

چ نوامبر 16 , 2022
آئین رونمایی کتاب مکث؛ درنگی در هشتاد کتاب تألیف دکتر حسین انتظامی، با حضور مؤلف، دکتر سیّد عباس صالحی مدیر مسئول موسسه اطلاعات، دکتر حجّت الله ایوبی، دکتر دربندی، سیّد علی شجاعی نماینده انتشارات نیستان، علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، دکتر محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000