دست‌فروشی قانونی شد/ دست‌فروشان چه امکاناتی می‌گیرند؟

دست‌فروشی قانونی شد/ دست‌فروشان چه امکاناتی می‌گیرند؟

رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: با اعطای شناسه یکتا به دستفروشان، حرفه دست فروشی به عنوان کسب و کار رسمی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سیاح با بیان اینکه از امروز دوشنبه مرحله اجرایی ساماندهی کسب و دستفروشان سطح شهر تهران آغاز شده است، افزود: با همکاری شهرداری تهران مکان مناسب و ایمن در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت. همچنین مقرر شده بانک مرکزی هم دستگاه پوز برای این مشاغل در نظر بگیرد.

او گفت: با کمک شهرداری ها و وزارت کار، شغل دستفروشی از یک حرفه کاذب و مزاحم به یک شغل مفید و رسمی و در چارچوب خواسته های شهرداری ها تبدیل می شود.

رئیس مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد افزود: صاحبان این مشاغل با ارائه کد ملی می توانند مجوز کسب و کار دریافت کنند.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

نمی‌شود که هنر را روی هوا نگه‌دارند

د نوامبر 14 , 2022
موج کرونا بر اقتصاد ضربه محکمی زد. در این میان هنر هم ‌آسیب دید. در میان هنرها هم تعطیلی تئاتر به دلیل ارتباط زنده‌اش با مخاطب آسیب بیشتری دید. اما بعد از کرونا و بازگشایی سالن‌های تئاتری نورامیدی در دل هنرمندان روشن شد و کم کم تئاتر داشت مخاطبان خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000