مشمولان غایب سربازی تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغال دریافت می‌کنند

اعتمادآنلاین|

محمدرضا پورابراهیمی در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی توضیحاتی در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت داد.

به گزاش ایسنا، صحبت های پورابراهیمی را می خوانید:

*در این جلسه طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت اقتصادی، سازمان برنامه و بودجه ومرکز پژوهش‌ها تشکیل شد.

*در جلسه کمیسیون اقتصادی مقرر شد در حوزه پرداخت تسهیلات مرتبط با اجرای قانون جوانی جمعیت و ازدواج تسهیل‌گری صورت گیرد؛ مقرر شد مشمولین غایب خدمت وظیفه عمومی که تا امروز امکان دریافت تسهیلات قانون جوانی جمعیت را نداشته‌اند، مستثنی شوند و این موضوع از حوزه محدودیت‌های اعمالی خارج شد.

*در خصوص افرادی که بدهی بانکی یا مالیاتی دارند نیز مقرر شد تمهیدات لازم جهت امکان تسویه تعهدات قبلی فراهم شده تا امکان استفاده از تسهیلات را پیدا کنند.

*توافق شد موضوع محدودیت مشولین غایب خدمت وظیفه عمومی برای دریافت تسهیلات اشتغال نیز برطرف شود. همچنین تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اولویت تکالیف اعطایی تسهیلات نظام بانکی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

برشی از خاطرات هاشمی / ابراز نگرانی آقای خاتمی، از نظر منفی رهبری به مهاجرانی

ی نوامبر 13 , 2022
بعد از جلسه، آقای [سیدمحمد] خاتمی، [رییس‌جمهور] به دفترم آمد. اظهار نگرانی کرد … در بخشی از خاطرات هاشمی رفسنجانی در بیست و دوم آبان ۱۳۷۸ آمده است : مجمع [تشخیص مصلحت نظام] جلسه داشت.در مورد اختلاف مجلس و شورای نگهبان در خصوص اعلان دلیل ردصلاحیت‌ها کار را تمام کردیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000