سه گروه موسیقی کنسرت آنلاین برگزار می کنند

سه گروه موسیقی مختلف به همت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت کانون موسیقی فرهنگسرای ارسبارات کنسرت آنلاین برگزار می کنند. سه گروه موسیقی در قالب برنامه «نغمه امید» ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه شانزدهم مرداد ماه کنسرت آنلاینی را برگزار می کنند. این سه اجرا با حمایت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت کانون موسیقی فرهنگسرای ارسباران پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.
گروه موسیقی «ایفا» به سرپرستی حمید آقایی، گروه موسیقی «نوای طرب» به سرپرستی بهمن بهکار و گروه موسیقی «چریکه» به سرپرستی سید سلمان حسینی مجموعه هایی هستند در این کنسرت های آنلاین آثارشان را اجرا می کن..

5f2276cfeabdc_5f2276cfeabde

سه گروه موسیقی مختلف به همت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت کانون موسیقی فرهنگسرای ارسبارات کنسرت آنلاین برگزار می کنند.

سه گروه موسیقی در قالب برنامه «نغمه امید» ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه شانزدهم مرداد ماه کنسرت آنلاینی را برگزار می کنند. این سه اجرا با حمایت مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت کانون موسیقی فرهنگسرای ارسباران پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

گروه موسیقی «ایفا» به سرپرستی حمید آقایی، گروه موسیقی «نوای طرب» به سرپرستی بهمن بهکار و گروه موسیقی «چریکه» به سرپرستی سید سلمان حسینی مجموعه هایی هستند در این کنسرت های آنلاین آثارشان را اجرا می کنند.

این برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف پاسداشت رشادت ها و جانفشانی های کادر درمان در فرهنگسرای ارسباران بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

کنسرت

پست بعدی

پاسخ توییتر به اسراییل درباره انتشار پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران

پ جولای 30 , 2020
یکی از مسئولان توییتر اعلام کرد که پیام‌های توییتر رهبری جمهوری اسلامی ایران مغایر با قوانین این شبکه اجتماعی نیست. به گزارش تایمز او اسرائیل، ایلوا پترسون، رئیس سیاست‌های توییتر در خصوص اسرائیل و کشو..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000