بازگشت به تنظیمات کارخانه؟ / عقب نشینی کامل خاندوزی از سخنانش درباره قالیباف

بازگشت به تنظیمات کارخانه؟ / عقب نشینی کامل خاندوزی از سخنانش درباره قالیباف

ایسنا نوشت: وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد.

احسان خاندوزی در حاشیه مراسم رونمایی از چک الکترونیک در پاسخ به ابهامات و انتقادات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اظهار کرد: بنده ملاحظات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کاملا درک می‌کنم. خودم هم در جایگاه نمایندگی بوده‌ام و می‌دانم که مجلس دغدغه مردم و مشکلات آن‌ها را دارد و حل این مشکلات در گرو همکاری مجلس و دولت است.

وی افزود: در موضوع تبصره ۱۸ نیز اتفاقا همکاری بسیاری خوبی از جانب کمیسیون‌های مجلس انجام شده است که جا دارد از شخص رئیس مجلس و کمیسیون قدردانی کنم. مطالبه و نظارت مجلس و پاسخ‌گویی دولت‌مردان امری ضروری است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است. در خصوص لایحه اموال تملیکی، تلاش کرده و می‌کنیم تفاوت دیدگاهی که پیرامون لایحه دوفوریتی وجود دارد حل و فصل شده و لایحه به جریان بیفتد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

پیش‌بینی عجیب مرحوم هاشمی درباره افزایش فشار تحریم ضدایرانی آمریکا

ش نوامبر 12 , 2022
دیده بان ایران نوشت: مرحوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات خود به موضوع افزایش فشار تحریمی آمریکا علیه ایران اشاره کرده است. در بخشی از کتاب «مرد بحران‌ها» که به همت لیلی هاشمی تهیه و تألیف شده، مرحوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی اشاره جالبی به نگاه آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000