رونمایی تسنیم از عکس و مدرک هویتی عاملان اصلی حمله تروریستی داعش به شاهچراغ

رونمایی تسنیم از عکس و  مدرک هویتی عاملان اصلی حمله تروریستی داعش به شاهچراغ

تسنیم ،مدرک هویتی عامل تیراندازی حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ و تصویر هماهنگ‌کننده اصلی در کنار وی را منتشر کرد.

مدرک هویتی عامل تیراندازی حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ و تصویر هماهنگ‌کننده اصلی در کنار وی منتشر شد. به گزارش ایرنا، مدرک هویتی «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» عامل اصلی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز که عضو داعش بود، منتشر شد. در این مدرک که تصویر گذرنامه وی است، نشان داده می‌شود ابوعایشه تبعه تاجیکستانی است. همچنین در تصویری دیگر هویت و تصویر هماهنگ کننده‌ اصلی عملیات که تبعه‌ جمهوری آذربایجان است و از فرودگاه امام وارد کشور شده در کنار ابوعایشه منتشر شده است. در خصوص هماهنگ‌کننده اصلی نیز در این اطلاعیه آمده بود: عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده عملیات در داخل کشور، تبعه جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در باکو پرواز و از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور شده است. این فرد پس از رسیدن به تهران خبر حضور خود را به عنصر هماهنگ‌کننده در جمهوری آذربایجان اعلام نمود. بلافاصله از طریق سرپل عملیاتی داعش در افغانستان با شبکه اتباع خارجی داعش نیز ارتباط گرفته و حضور خود در تهران را به اطلاع آن‌ها رسانده است. تروریست تروریست بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

مهاجری: دولت، مهمترین دستگاه برای رسمیت یافتن اعتراض است / سخنگوی دولت، ادای شنیدن اعتراضات مردم را در می‌آورد

چ نوامبر 9 , 2022
جماران نوشت: فعال رسانه ای اصولگرا گفت: بهانه قرار دادن یک عده محدود برای اینکه همه را اغتشاشگر بخوانید و هر معترضی را سرکوب کنید، به نظرم کار غیر انسانی است. این کار باعث می شود که عملا حقوق مردم از بین برود. یک فعال رسانه ای اصولگرا با تأکید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000