سامانه بارشی تا دوشنبه هفته آینده در خوزستان فعال است

سامانه بارشی تا دوشنبه هفته آینده در خوزستان فعال است

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز پنجشنبه با تأثیر سامانه بارشی تا روز دوشنبه به تناوب شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی تا اواسط روز پنجشنبه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: از اواخر روز پنجشنبه با تأثیر سامانه بارشی تا روز دوشنبه به تناوب شاهد رگبار باران و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در این ایام مه یا مه رقیق در مناطق جنوبی و ساحلی و مرکزی پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۱.۵ و دهدز با ۱۰.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۰.۶ و حداقل به ۱۶.۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 5628448

پست بعدی

هیچ برنامه‌ای برای اکران نداریم/در سینما شاهد یک اختلال هستیم

چ نوامبر 9 , 2022
مهر نوشت: بیژن میرباقری کارگردان فیلم سینمایی «ناطور» با تأکید بر اینکه فعلاً تصمیمی برای اکران این فیلم ندارد از دلایل کم‌کاری خود در سال‌های اخیر گفت. بیژن میرباقری کارگردان سینما درباره برنامه‌ریزی برای اکران فیلم سینمایی «ناطور» که به تازگی پروانه نمایش آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000