همسر و دختر آیت الله هاشمی مقابل زندان اولین+عکس

همسر و دختر آیت الله هاشمی مقابل زندان اولین+عکس

ایسنا نوشت: فاطمه هاشمی نوشت: عکس العمل مامان در مواجهه با فائزه در زندان جالب بود. وی مات و مبهوت فائزه را نگاه می کرد و چشم از او برنمی داشت.

فاطمه هاشمی رفسنجانی در پی ملاقات خود و مادر با فائزه هاشمی در زندان اوین نوشت:به رغم گذشت بیش از یک ماه از بازداشت فائزه‌ ،دوشنبه هفته گذشته، مراجعه مامان و اعضای خانواده به زندان اوین برای ملاقات، به رغم دو ساعت معطلی، ناکام ماند. روز یکشنبه پانزدهم آبان مجدّداً، همراه مامان نگران به ملاقات فائزه و مهدی رفتیم و موفّق به ملاقات شدیم

عکس العمل مامان در مواجهه با فائزه در زندان جالب بود. وی مات و مبهوت فائزه را نگاه می کرد و چشم از او برنمی داشت. پرسیدم: خیلی خوشحالید که فائزه را می بینید؟ گفت: چه خوشحالی؟ مگر خوشحالی دارد که فائزه در زندان است؟ آیا واقعاً، جای فائزه زندان است؟!

همسر و دختر آیت الله هاشمی مقابل زندان اولین+عکس

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

سینمارفتن دل و دماغ می‌خواهد/پروانه ساخت می‌دهند اما خبری از تولید نیست

چ نوامبر 9 , 2022
مهر نوشت: سیدامیر سیدزاده می‌گوید سینمای ایران برای عبور از بحران فعلی، به جای مسکن‌های مقطعی نیاز به طرح‌های بنیادین و ریشه‌ای دارد. سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» به کارگردانی امیر پورکیان پروانه نمایش خود را دریافت کرده است، گفت: هرچند پروانه نمایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000