چند راهکار ساده برای زندگی شاد

اگر می‌خواهید شادتر باشید، می‌توانید این نکات را در زندگی خود به کار ببندید. اجتماعی باشید و با دیگران تماس فیزیکی برقرار کنید. بخشنده باشید. شبکه‌ی دوستان‌تان را تقویت کنید. آخر هفته‌ها در خانه نمانید و بزنید بیرون. خاطره بسازید

صابون لدورا

از خواص استفاده ازصابون  لدورا میتوان به تاثیراتی که بر شفافیت پوست، نرم کنددگی پوست و مناسب کردن چربی سطح پوست اشاره کرد و از طرفی از این صابون می توان برای درمان اگزما های پوستی و از بین بردن جوش ها به دلیل آنتی باکتریال بودن مواد به کار رفته در تولید این نوع صابون اشاره کرد.

سرکه بادمجان

ترشی یک چاشنی بسیار خوشمزه و خوش طعم است که در هر آشپزخانه ای پیدا می شود، بیش از صد نوع ترشی وجود دارد ترشی مخلوط زعفرانی سبزیجات و سرکه بادمجان از انواع ترشی هایی است که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد این نوع ترشی که از انواع کلم سبزیجات و بادمجان و ادویه جات خوش بو و خوش عطر استفاده می کنند و از زعفران برای طعم و رنگ آن استفاده می شود.

چیپس خانگی ساده

از چه روغنی استفاده کنیم، همه به شما خواهند گفت که چیپس خانگی  ساده واقعی باید با چربی حیوانی درست شود، درست است که چربی گوشت گاو طعم بسیار خاصی به سیب زمینی می دهد اما تنها مشکل این است که این نوع چربی از نظر کلسترول بسیار بد است و با هر بار استفاده باید جایگزین شود. روغن های گیاهی که از نظر طعم کمتر جالب هستند، اما قیمت کمتری دارند و کلسترول بد کمتری دارند، بدیهی است که برای پخت چیپس خانگی بسیار مناسب هستند، در این میان، روغن بادام زمینی، که محتوای اسید آلفا لینولئیک آن به ویژه در دمای بالا پخت و پز مناسب است.

پست بعدی

کسب درامد بیشتردر چند قدمی شماست

ش نوامبر 5 , 2022
افراد برای کسب درآمد تلاش میکنند چه خانم ها چه آقایان همه در حال تلاش برای درآمد زایی هستیم البته افراد به نسبت شغل و کاری که دارند درآمدشان متفاوت است.شاید در طول روز به رویا های کاری و سرمایه گذاری فقط فکر کنیم و اصلا برای انجام آن حتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000