تبلیغ کافه‌دار اردنی برای جذب مشتری او را راهی دادگاه کرد+ عکس

اعتمادآنلاین|

یک کافه‌دار اردنی موفق شد با روشی ابتکاری شمار قابل توجهی مشتری به محل کار خود جذب کند، اما این کار او را راهی دادگاه کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های اردنی خبر دادند، مالک یک کافه در امان پایتخت اردن، در ابتکاری جالب، اقدام به چاپ اوراقی به شکل اسکناس‌های ۵۰ دیناری کرد و آن را طوری تا کرد و روی زمین انداخت که گویی یک اسکناس است که از جیب کسی روی زمین افتاده است، اما وقتی رهگذران آنها را برمی‌داشتند، در طرف دیگر آن تخفیفی چند درصدی برای استفاده از کافه‌اش چاپ شده بود و بدین شکل تعداد زیادی از مردم با در دست داشتن این برگه‌ها و برای دریافت تخفیف به کافه‌اش مراجعه کردند.

روی طرف دوم این برگه‌ها نوشته شده بود: «چیه سرت کلاه رفت! نه این یک کوپن برای ۲۰ درصد تخفیف استفاده از قلیان و تمامی نوشیدنی‌هاست.»

اسکناس

اما این تمام ماجرا نبود، دادستانی اردن نیز با اطلاع از این اقدام فرد مذکور را به اتهام چاپ اسکناس و استفاده از اسکناس برای تبلیغات کافه‌اش تحت تعقیب قضایی قرار داد.

بر اساس قانون اردن، هیچ‌کس بدون دریافت مجوز از نهادهای ذی‌ربط حق انجام چنین اقداماتی را ندارد و در صورت محکوم شدن حداکثر تا پنج سال زندان در انتظار اوست.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سردار کوثری: جوانان، فریب دشمن را نخورند / جمهوری اسلامی ایران ، یک نظام بالغ و بسیار اثرگذار در سیاست های کلان جهان است

ج نوامبر 4 , 2022
ایرنا نوشت:نماینده تهران در مجلس گفت: اغتشاشات راه به جایی نخواهد برد و دشمن با حضور مردم در صحنه هیچ غلطی نخواهند کرد، جوانان و نوجوانان فریب این افرادی را که پول می گیرند تا جوانان را ترغیب به اغتشاش کنند، نخورید. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000