ساپینتو خوشش آمد، ارسلان ماندنی شد

اعتمادآنلاین|

در حالی که ارسلان مطهری در لیست مازاد ساپینتو بود و حتی بعد از جدایی کاوه رضایی از این تیم نیز همچنان در لیست خروجی های ساپینتو قرار داشت، ناگهان ورق برای گیتاریست آبی برگشت.

به گزارش خبرورزشی، این بازیکن در دو دیدار اخیر استقلال با یک گل و یک پاس گل شرایط را به شکلی تغییر داد که ساپینتو اعلام کرد او درس بزرگی برای سایر بازیکنان است.

ساپینتو که از عملکرد مطهری خیلی راضی است شب گذشته به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد برای نیم فصل دوم نیازی به مهاجم ندارد و با جدایی هیچ بازیکنی از این تیم موافق نیست. به این ترتیب مطهری که یکی از جدایی طلب های استقلال بود در نیم فصل دوم هم در جمع آبی پوشان باقی خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کنایه یک روزنامه به وزیر اقتصاد؛ آقای خاندوزی «تئوری اقتصاد مردمی» را خودتان کشف کردید یا دیگر دولتمردان؟

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جهان صنعت به اظهارات اخیر وزیر اقتصاد کنایه زده و صحبت‌های او را مبهم خوانده است. اشاره این روزنامه به اظهارات اخیر خاندوزی است که گفته است: «تئوری اقتصاد مردمی دولت این است که قدرت را به بدنه فعالان اقتصادی برگردانیم تا مردم به عنوان صاحبان اصلی پرقدرت‌تر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000