ازسرگیری توافق انتقال غلات به معنای تمدید این توافق نیست

اعتمادآنلاین|

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که مسکو مشارکت خود را در توافق ترکیه و با میانجیگری سازمان ملل متحد در مورد صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه از سر گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین طی یک جلسه مطبوعاتی در مسکو عنوان داشت: «از آنکارا بابت دریافت تضمین‌های کتبی از کی‌یف مبنی بر عدم استفاده اوکراین از گذرگاه‌های بشردوستانه برای اهداف نظامی تشکر می‌کنیم.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «بر اهمیت این توافق تاکید شده و البته کاری که توسط آنکارا، ارتش و دیپلمات‌های ترکیه و همچنین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور انجام شد، شایسته تحسین است.»

پسکوف در پایان افزود: «ازسرگیری توافق انتقال غلات به معنای تمدید این توافق نیست.»

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعتراض شدید‌‌اللحن روزنامه اصولگرا به سفر مدیران فرهنگی به قطر؛ آقایان به سفر مفت عادت دارند

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جوان در یادداشتی از سفر مدیران به قطر برای آنچه وزیر ورزش کار فرهنگی اعلام کرده انتقاد کرد و نوشت: اصولا آقایان سفر مفت می‌روند. این روزنامه همچنین پرسید: آقایان وقتی در داخل نتوانستند کار فرهنگی کنند چطور می‌خواهند در خارج از کشور این کار را انجام دهند؟ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000