«گوترش» از بازگشت روسیه به توافق غلات استقبال می کند

اعتمادآنلاین|

عدم تمدید توافقنامه صادرات غلات اوکراین توسط روسیه با واکنش هایی از سوی مقامات کشورهای غربی همراه شد. «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه هفته جاری در اشاره به تعلیق توافق انتقال غلات تصریح کرد که انگلیس و اوکراین عاملان این اختلال هستند.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد:

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از ازسرگیری مشارکت روسیه در ابتکار غلات دریای سیاه استقبال کرده و تلاش می‌ کند تا موانع صادرات مواد غذایی و کودهای روسیه را برطرف کند.

دبیرکل سازمان ملل از اعلام فدراسیون روسیه مبنی بر مشارکت دوباره این کشور در اجرای طرح غلات دریای سیاه با هدف تضمین کشتیرانی ایمن برای صادرات غلات، مواد غذایی و کودهای کیمیایی از اوکراین استقبال می‌ کند.

دبیرکل برای تمدید قرارداد با همه طرف ها در تماس است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اطمینان دارم موضوعات برنامه هسته‌ ای ایران با گفتگو حل می شود

چ نوامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| به گزارش مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز چهارشنبه در پیامی توئتیری نوشت: امروز با محسن نظیری اصل نماینده دائم ایران دیدار کردم. درباره مسائل مربوط به نشست آتی شورای حکام آژانس (۱۶ تا ۱۸ نوامبر در وین) رایزنی کردیم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000