روزنامه جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کرد؛ نخبگان وفادار به نظام صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری اسلامی که تا روز گذشته به رسانه‌هایی که معترضان را اغتشاشگر می‌خواند معترض و معتقد بود آنان از سر شکم‌سیری صدای اعتراض مردم را نمی‌شنوند، امروز عقب‌نشینی کرده و از «نخبگان وفادار به نظام جمهوری اسلامی» خواسته صف خود را از «اغتشاشگران» جدا کنند!

در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: ضروری‌‌ترین اقدامی که هم‌اکنون از تمام فعالان سیاسی و نخبگان وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود اینست که صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کنند.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: اگر در روزهای اول شروع ناآرامی‌های اخیر هنوز تردیدهائی در این زمینه وجود داشت که چه کسانی صحنه‌گردان ناآرامی‌ها هستند و چه هدفی را دنبال می‌کنند، اکنون با اقدامات و شعارهای انحرافی که داده‌اند و می‌دهند تردیدی باقی نمانده است که هدف، براندازی نظام جمهوری اسلامی است. به همین دلیل است که باید صف‌ها مشخص شوند و کسانی که دل در گرو ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند، صف خود را از صحنه‌ گردانان ناآرامی‌ها به صورت شفاف جدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 1

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

ساپینتو اولین جام را برای استقلال گرفت

چ نوامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت 16 امروز در دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان به میزبانی ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی‌پوشان پایتخت با برتری در این مسابقه برای نخستین بار این کاپ را بالای سر بردند. به گزارش فارس، این نخستین جام ریکاردو ساپینتو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000