تاکید اطلاعات بر لزوم شنیدن صدای اعتراضات؛ تک‌صدایی با جامعه ایرانی سازگاری ندارد

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات در یادداشتی به قلم محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دولت پیشین بر لزوم شنیدن اعتراض مردم تاکید کرد و هشدار داد تک‌صدایی با جامعه ایرانی سازگار نیست.

در یادداشت روزنامه اطلاعات تاکید شده است: باید بپذیریم که ما سازوکارهای معتبری را برای شنیدن صدای مردم ایجاد نکردیم و نهاد نمایندگی نیز با دایره محدود تأیید صلاحیت‌ها با مشکلاتی روبروست؛ اما به نظر می‌رسد علیرغم همه زخم‌هایی که ایجاد شده‌اند، همچنان راه برون‌رفت از این وضعیت، آمادگی صادقانه حکومت برای شنیدن صدای مردم و اعتنا به آن است و برای تحقق چنین وضعیتی قوای سه‌گانه مسئولیت دارند تا هر چه سریع‌تر برای شنیدن صدای مردم سازوکاری مناسب تعیین کنند.

نویسنده در ادامه نوشته است: باید باور کنیم که تک‌صدایی با ویژگی‌های جامعه انسانی که سرشار از دانش، تجربه و سلائق متنوع است، سازگار نیست. وحدت، ساختنی است و وحدت حقیقی در پرتو شکل‌گیری فهم مشترک نسبت به مسائل و راه حل‌ها ایجاد می‌شود. جستجوی وحدت از مسیرهایی که در آن شنیدن صدای مردم و گفتگو پیرامون آن جایی ندارد، واقع‌بینانه نیست.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 0

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آمریکا به دنبال خروج اوکراین از بحران است نه درگیری با روسیه

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| جان کربی – هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن به دنبال درگیری با روسیه نیست، بلکه خواستار راه‌حلی برای حل بحران اوکراین است. به گزارش ایسنا، کربی تأکید کرد که ایالات متحده به راه‌حل مذاکره برای حل بحران اوکراین متعهد است، اما به موفقیت کی‌یف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000