رئیس دانشگاه می‌تواند از ورود دانشجو به فضای آموزشی جلوگیری کند

اعتمادآنلاین|

مهدی فاطمی‌پور، معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در این چند هفته سعی شد با دانشجویان معترض مدارا شود و افرادی که رفتارهای خیلی تندی کرده بودند، حداقل یکبار مورد بخشش و اغماض قرار بگیرند، اما طبیعتا وقتی این رفتارها طولانی مدت شود و هنوز کسانی باشند که بخواهند ساختارشکنی کنند و فضا و نظم دانشگاه را بهم بریزند، دیگر نمی‌توانند بگویند ما نفهمیدیم و نمی‌دانستیم و در فضا قرار گرفته بودیم و…حالا دیگر باید با کسانی که هنوز شیشه می‌شکنند، اموال دانشگاه را تخریب می‌کنند، فحاشی می‌کنند و… برخورد کرد.

به گزارش ایلنا، او اظهار کرد: اصلا این برخورد کم کم تبدیل به مطالبه‌ای در خود دانشگاه هم می‌شود تا با آن‌هایی که همچنان این رفتارها را ادامه می‌دهند و تندروی می‌کنند، برخورد شود.

او گفت: رئیس دانشگاه می‌تواند در موارد اضطرار از ورود افراد به فضای آموزشی جلوگیری کند، حتی اگر هنوز حکمی برای دانشجو صادر نشده باشد. اما یک الزامی ایجاب می‌کند که وقتی فردی به خاطر رفتاری که انجام داده، آسیبی که به دانشگاه یا آموزش و برگزاری کلاس‌ها زده است، باید با او برخوردهایی بر اساس سازوکار قانونی شود که یکی از آن‌ها ابزار کمیته انضباطی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سرقت مسلحانه از طلافروشی با مجروح کردن مرد مغازه‌دار

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| سارقان مسلح با مجروح کردن طلا فروش رومشکانی مقداری از جواهرات را به سرقت بردند . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، یک مغازه طلا فروشی در رومشکان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت . در این حادثه که ساعتی پیش رخ داد سه سرنشین یک خودروی پراید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000