ادعای روزنامه جوان؛ حسن روحانی به دلیل تمسخر سخن رهبری تذکر گرفته بود

اعتمادآنلاین|

روزنامه جوان منتسب به سپاه بعد از گذشت حدود دو سال از آخرین روزهای حضور حسن روحانی در پاستور خبر داده که او در زمان ریاست‌جمهوری به دلیل «تمسخر» سخن رهبری، از او تذکر گرفته است. این روزنامه اما اصل ماجرا را تعریف نکرده و به بیان همین نکته بسنده کرده است.

جوان نوشته است: آقای روحانی در زمان ریاست‌جمهوری خود حتی احترام قانون اساسی را که به آن قسم خورده بود و باید در سیاست‌های کلی از رهبری نظام تبعیت می‌کرد، نگاه نمی‌داشت. در یک مقطع زمانی بلافاصله بعد از هر سخنرانی رهبری، سخنانی بر زبان می‌آورد که نقیض سخن رهبری یا در تمسخر آن بود (و برای این رفتار خود تذکری هم گرفته بود و خودش ماجرا را بهتر می‌داند) و در بیشتر سخنان شفاهی و سخنرانی‌های مکتوب، از نیش و کنایه و وارونه‌سازی مطالب غافل نبود.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

راه درمان آنفولانزا فقط آنتی بیوتیک نیست / تلاش دولت عدم تعطیلی مدارس است

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تلاش دولت تعطیل نشدن مدارس است، گفت: برای حفظ نخبگان و جلوگیری از مهاجرت پزشکان تلاش کردیم سقف کارانه آنها را افزایش دهیم و همچنین سقف کارانه پزشکان در مناطق محروم برداشته شد. به گزارش ایرنا، «بهرام عین‌اللهی» پس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000