اسلامی شدن دانشگاه‌ها راهکار برون رفت چالش‌های امروز کشور است

اعتمادآنلاین|

هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان به سند اسلامی شدن دانشگاه‌های کشور به عنوان سند راهبردی حوزه انقلاب فرهنگی که همواره یکی از دغدغه‌های جامعه علمی و مقام معظم رهبری بود و در دولت سیزدهم جامعه عمل پوشیده و جان تازه‌ای یافت اشاره کرد و گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها بیش از هر چیز راهکاری برای برون رفت چالش‌های امروز کشور و نیازسنجی بر مبنای دغدغه‌های اجتماعی است و هدف از احیا و عملیاتی ساختن این سند ایجاد دانشگاهی است که در موازات علم، فرهنگ، اخلاق و معنویت نیز دیده شود تا انسانی با ارزش‌های دینی و اسلامی به جامعه وارد شود.

به گزارش ایلنا، وی تصریح کرد: امروز گفتمان اسلامی شدن دانشگاه نیازمند جریان‌سازی قوی است که مطالبه‌گری پیش نیاز آن برای رسیدن به مقصود نهایی محسوب می‌شود و دانشگاه قم در این راستا باید پیشران و پرچمدار تحول باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

زمان جام جهانی از اکران فیلم‌ها حمایت می‎‌شود

ی اکتبر 30 , 2022
هجدهمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه ۸ آبان تشکیل شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هجدهمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه ۸ آبان در خانه سینما تشکیل شد. در این جلسه پس از بررسی شرایط فروش و به منظور رونق سینماها، شرایط ویژه‌ای برای فیلم‌های متقاضی اکران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000