پیکر زنده یاد جلال مقامی بدرقه شد

اعتمادآنلاین|

مراسم تشییع پیکر زنده یاد جلال مقامی دوبلور، مجری و گوینده پیشکسوت امروز صبح یکشنبه هشتم آبان ماه از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزار مهر، فرزاد حسنی اجرای برنامه را بر عهده داشت با اشاره به صدای دوبلورها عنوان کرد: این همان نفوذی است که از طریق سماعت و گویندگی از طریق قلب ها اتفاق افتاده است و استاد جلال مقامی در اوج و نقطه اعلی آن بودند.

در ادامه مراسم ناصر ممدوح یادآور شد: زنده یاد جلال مقامی مظلوم زیست و مظلوم رفت. من خیلی از رفتنش متاثر شدم، می خواستم مطالبی را بیان کنم که آقای تهامی‌نژاد و آقای قنبری گفتند. دیر یا زود همه خواهیم رفت.

در بخش پایانی شراره حضرتی خواهرزاده جلال مقامی عنوان کرد: بگذارید من از نسل خودم حرف بزنم. ما به عشق صداهای شما وارد کار دوبله شدیم و خوش به حالمان که در کنار شما بودیم و بدا به حالمان که شاهد از دست دادن عزیزان دلمان بودیم.

در پایان مراسم بر پیکر جلال مقامی نماز خوانده شد و او را به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کوروساوا استاد اساتید سینماست

ی اکتبر 30 , 2022
ایسنا نوشت: «الخاندرو گونزالس ایناریتو» سینماگرمطرح مکزیکی، جایزه ویژه «کوروساوا» را در جریان جشنواره فیلم توکیو دریافت کرد. اعطای جایزه ویژه کوروساوا که پس از ۱۴ سال وقفه، بار دیگر در جشنواره توکیو از سر گرفته شده است، طی مراسمی به «الخاندرو گونزالس ایناریتو» کارگردان مکزیکی برنده اسکار و همچنین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000