اتهام روزنامه دولت به دانشجویان معترض؛ مهره ضدانقلابند

اعتمادآنلاین|

پس از آنکه بیانیه وزارت اطلاعات و سپاه، روزنامه‌نگاران بازداشت شده را عوامل آمریکا خواند، حالا روزنامه ایران ارگان رسمی دولت هم دانشجویان معترض را مهر‌ه ضدانقلاب معرفی کرد.

به گزارش ایران، معدود دانشجویان هتاک مهره رسانه‌های ضدانقلاب برای نمایش دادن ابتذال دانش و دانشجو در ایران هستند و با بددهانی و فحاشی خود، دانسته یا ندانسته بی‌اعتباری و ابتذال خود (= دانشجوی ایرانی) را نشان می‌دهند.

بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آنها مهم است زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 6

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 6 رای مخالف

پست بعدی

مرد جوان همسرش را قربانی سوء‌ظن کرد

ی اکتبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین| مرد جوان بعد از قتل همسرش قصد داشت با صحنه‌سازی از مجازات فرار کند اما تیزهوشی کارآگاهان راز جنایت را فاش کرد. به گزارش جام‌جم، عصر روز چهارشنبه گذشته مردی در تماس با پلیس۱۱۰ از قتل همسرش به دست افراد ناشناس خبر داد. پس از این تماس تیمی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000