تشکیل کابینه لبنان چراغ‌خاموش ادامه دارد

اعتمادآنلاین|

نجیب میقاتی نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان اعلام کرد، با چراغ خاموش در حال حرکت به سوی تشکیل کابینه است.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های لبنانی به نقل از نجیب میقاتی نوشتند: فعلاً چیزی برای گفتن نداریم، ما کار خود را در سکوت ادامه می‌دهیم.

میقاتی که مسئولیت کابینه پیشبرد امور را هم بر عهده دارد در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت: ما همچنان در گزینه‌های خود برای انتقال لبنانی‌ها به ساحل امن و خارج کردن کشور از بحران‌‌هایی که در آن گرفتار شده است، ثابت‌قدم به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

گفتنی است با وجود آنکه ماه‌ها از انتخابات مجلس لبنان می‌گذرد و نجیب میقاتی به عنوان نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه شده است، همچنان این کشور تولد کابینه جدید را به چشم ندیده و کابینه پیشبرد امور به رتق‌وفتق امور این کشور ادامه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بیانیه مجمع نیروهای خط امام؛ تأمین امنیت پایدار آحاد جامعه، قابل اغماض نیست/ هنوز عامل و توضیح قانع‌کننده‌ای درباره کشته‌شدگان سایر نقاط کشور اعلام نشده!

ش اکتبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین| مجمع نیروهای خط امام درباره حمله تروریستی حرم شاهچراغ بیانیه داد. متن بیانیه به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خبر تأثر برانگیز حمله مسلحانه به زائران حرم احمدبن موسی(ع) و قربانی و مجروح شدن شماری از هموطنان، در این روزها که اخبار ناگوار از هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000