آیا تخمه کدو برای سگ ضرر دارد؟

اعتمادآنلاین|

کدو به خانواده‌ ی کاکوربیتا و خیار تعلق دارد. هم‌ چنین کدو دارای تخمه است و تمام بخش‌ های آن خوراکی است. حتی مصرف تخمه ‌ی آن بی ‌خطر و بی ‌ضرر است.

تخمه کدو برای سگ

مصرف تخمه آفتابگردان و تخمه کدو برای سگ زمانی می تواند مفید واقع شود که باید خیلی مراقب باشید و توجه داشته باشید که تمام پوست های تخمه آفتابگردان گرفته باشید و تخمه ها بدون نمک باشد، زیرا ممکن است که پوسته آن باعث انسداد راه تنفسی و خفگی شود و درصد بالای نمک آن باعث ایجاد حساسیت در حیوان خانگی شما شود.

صندلی پلاستیکی ارزان

تهیه صندلی پلاستیکی ارزان و انتخاب وسایلی که با قیمت مناسب هستند همیشه بد نیست. حتی اجناس ارزان کارایی بیشتری برای هدف مدنظر ما دارند. این هدف می تواند خرید تعداد زیادی از این صندلیها باشد که بر اساس آن مسئله قیمت مدنظر خریدار است و او تمایل دارد که با پرداخت قیمت کمتر جنس با کیفیت تری تحویل بگیرد.

2

چرم بوفالو اصفهان

تولیدکنندگان زیادی در کشور مشغول به تولید کیفهای چرمی اداری هستند که مراکز معتبر فروش کیف چرم تولید و فروش محصولات چرم بوفالو اصفهان در کشور را عرضه می کنند که بیشترین تولیدات درجه کیفی نمونه خود را به کشورهای همجوار صادر می نمایند.

3

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

محموله ۴۹ تنی آنتی‌بیوتیک امشب وارد کشور می‌شود

ج اکتبر 28 , 2022
رئیس جمعیت هلال‌ احمر گفت: محموله ۴۹ تنی حاوی داروی آنتی بیوتیک خریداری شده، امشب وارد کشور می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند از ورود محموله ۴۹ تنی حاوی داروی آنتی بیوتیک خریداری شده به کشور در شب جاری خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارش کمبود داروی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000