فرود اضطراری پرواز یزد-مشهد/ اعزام تعدادی از مسافران به اورژانس

فرود اضطراری پرواز یزد-مشهد/ اعزام تعدادی از مسافران به اورژانس

فارس نوشت: ساعاتی پیش پرواز یزد- مشهد بعد از خروج از فرودگاه به دلیل نقص فنی و خرابی یکی از موتورهای هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.( عکس تزئینی است.)

ساعاتی پیش پرواز یزد- مشهد به شماره ۴۳۴۹ دقایقی بعد از خروج از فرودگاه به دلیل نقص فنی و خرابی یکی از موتورهای هواپیما مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید صدوقی شد.

خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی نداشته ولی ۱۰ نفر از مسافران به دلیل افت فشار و اضطرار به پایگاه اورژانس مراجعه و در اکنون حال عمومی مسافران خوب است.

فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.

۲۳۳۲۳۳

پست بعدی

خبرگزاری فرانسه: «داعش» مسئولیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را به عهده گرفت

چ اکتبر 26 , 2022
فارس خبر پذیرش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ از سوی «داعش» را به نقل از خبرگزاری فرانسه بازنشر کرد. خبرگزاری فرانسه: داعش مسئولیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را به عهده گرفت. بیشتر بخوانید: جزئیات حمله تروریستی به حرم شاهچراغ / تروریست، یک نفر بوده و دستگیر شده /اعلام ۳ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000