استعفا نداده‌ام؛ صفحه‌ام در اینستاگرام هک شده بود

اعتمادآنلاین|

بهزاد رحیمی، نماینده سقز و بانه اظهار کرد: صفحه شخصی من در اینستاگرام از ساعت ۱۰ شب گذشته توسط یک گروه هکری هک شد شماره تلفنی که از طریق آن رمز را تغییر داده بودند کد"۰۰۴۱"مربوط به سوئیس بود آنها با شماره و ایمیل خارج کشور من به پیچ من ورود کرده و یک استوری منتشر کردند .

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بعد از این اتفاق بلافاصله موضوع را اطلاع‌رسانی کرده و تکذیب کردم بعد از گذشت پنج ساعت پیچ توسط یک گروه حرفه‌ای برگشت و اکنون در دست من است و تلاش می‌کنیم که امنیت پیچ را بالا ببریم .

رحیمی اضافه کرد که این یک تلاش مذبوحانه بوده تا فضا را برهم بزند.

شب گذشته استوری در صفحه رسمی رحیمی نماینده سقز و بانه منتشر شده بود که در آن مطلبی درباره استعفای این نماینده آمده بود؛ رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع را تکذیب کرده بود و اعلام کرد که استعفا نداده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

همدستی مرد تبهکار با 2 زن برای اجرای نقشه‌های سرقت

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| مردی که با همدستی زنی دیگر و مادرش از خودورها سرقت می‌کرد، در جریان تحقیقات پلسی به جرایمش اعتراف کرد. به گزارش اعتماد آنلاین، تحقیقات پلیسی در این خصوص از خرداد ماه با وقوع یک فقره سرقت محتویات داخل یک خودروی مزدا به ارزش 30 میلیارد ریال آغاز و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000