روایت روزنامه دولت از حضور «جسورانه» سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض دانشگاه خواجه‌نصیر

روایت روزنامه دولت از حضور «جسورانه» سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض دانشگاه خواجه‌نصیر

روزنامه ایران نوشت: مدعیان گفت‌وگو تلاش کردند صدای دیگر دانشجویان را، آن هم در دانشگاه خفه کنند. هرچند این مدعیان درنهایت در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند

سخنگوی دولت دیروز به دانشگاه خواجه‌نصیر رفته بود و قرار بود برای آنان سخنرانی کند و به سوال‌هایشان پاسخ دهد اما بر اساس آنچه دوربین‌ها روایت کردند بخش قابل توجهی از دانشجویان با سر دادن شعار مانع سخنرانی او و خواستار خروجش از دانشگاه شدند. اما روایت روزنامه دولت از این ماجرا جالب است! روزنامه ایران این حضور را «جسورانه» دانسته است!

مدعیان گفت‌وگو تلاش کردند صدای دیگر دانشجویان را، آن هم در دانشگاه خفه کنند. هرچند این مدعیان درنهایت در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند، اما حضور جسورانه سخنگوی دولت در میان عده‌ای که آداب دانشجویی را زیرپا گذاشته بودند، با استقبال اکثریت دانشجویان و افکار عمومی همراه شده بود که روز گذشته در جریان حضور سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی روی داد.

مطابق تصاویر منتشر شده و گزارش‌های مستند از این نشست، کثیری از دانشجویان در سالن حضور داشتند تا گفت‌وگویی صریح و شفاف با سخنگوی دولت داشته باشند. اما عده‌ای اندک، با تجمع در گوشه‌ای از سالن، احتمالاً به دلیل فقدان استدلال یا ضعف در گفت‌وگو، جنجال و شعاردادن بی‌وقفه را انتخاب کردند.

هدف از این جنجال‌ها و گاه هتاکی‌ها، پایان گفت و شنود، آن هم در محیطی بود که باید به گفت‌وگو متکی باشد.

مخالفان قرار بر تحمل دیگری، فکری و سیاسی خود را نداشتند. در نهایت وقتی جلسه به سمت تنش پیش می‌رفت، یا آن نگرانی که بهادری جهرمی از آن سخن گفت، وی ناچار شد سالن را ترک کند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

جزئیات دقیق از اولین خورشید گرفتگی قرن در شهرهای مختلف ایران !

س اکتبر 25 , 2022
فارس نوشت: کسوف امروز به ساعت رسمی ایران، رأس ساعت ۱۲:۲۸:۲۱ شروع می‌شود و پایان آن، ساعت ۱۶:۳۲:۱۱ است و اوج (لحظه‌ی باز شدن کسوف)، ساعت ۱۴:۳۰:۱۶ است. در تاریخ سوم آبان ماه سال ۱۴۰۱؛ اولین خورشید گرفتگی قرن پانزدهم در ایران رخ خواهد داد .ساعت شروع و پایان کسوف، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000