بارها به مسئولان درباره گشت ارشاد هشدار دادیم

اعتمادآنلاین|

زهرا عباس‌پور، پژوهشگر و فعال حوزه زنان و خانواده گفت: سبک زندگی برخی مسئولین و فرزندان آنها که بعضا تصاویر نوع پوششان در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود و مشخص می‌شود بر خلاف توصیه والدین خود به امور دینی، پوشش‌های آنچنانی دارند؛ در باور مردم نسبت به رفتارهای دینی نظیر حجاب و عفاف اثرگذار است.

به گزارش ایسنا، پژوهشگر و فعال حوزه زنان و خانواده با تاکید بر اینکه بارها به مسئولین در خصوص گشت ارشاد و روشهایی که تا کنون برای ترویج عفاف و حجاب در کشور مورد استفاده قرار می‌گرفت هشدار دادیم که این روش‌ها درست نیست و اگر پی گرفته شود می‌تواند جامعه را "گداخته" کند، افزود: پس از آنکه افراد جامعه را دعوت به خیری به نام "حجاب و عفاف" کردیم و خیر بودن حجاب برای افراد مسلم شد، آنگاه برخی آگاهانه از رعایت آن تخطی کردند، می‌توان برای مقابله با این افراد از روش‌های سلبی با حفظ کرامت انسانی استفاده کرد. در حال حاضر ما در خصوص دعوت افراد به خیرِ "حجاب" غفلت کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قیمت بلیت پروازهای جام جهانی چه زمانی اعلام می‌شود؟

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره پروازهای جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: تاکنون پرواز از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به مقصد دوحه قطعی شده و شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در ایام جام جهانی داشتن بلیت‌های بازی‌های این مسابقات است. به گزارش تسنیم، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000