خسرو سینایی به‌دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

حبیب احمدزاده، نویسنده کشورمان، از ابتلای خسرو سینایی به کرونا و بستری شدن این کارگردان سینما در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد. خسرو سینایی، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران به دلیل ابتلا به کرونا، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیراعلم بستری شده است. او به دلیل عفونت ریه، زیر دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) قرار گرفته است.
حبیب احمدزاده، داستان‌نویس و فیلمساز کشورمان، با اعلام این خبر، درباره آخرین وضعیت سینایی در بیمارستان نوشت: «هرگز دوست ندارم از هیچکس چنین درخواست دردمندانه‌ای داشته باشم، ولی اکنون به دعای خیر شما عزیزان دل، برای دوست گرانقدر و انسان شریف و برادر بزرگوارم، جناب استاد خسرو س..

5f20e27c5768e_5f20e27c57691

حبیب احمدزاده، نویسنده کشورمان، از ابتلای خسرو سینایی به کرونا و بستری شدن این کارگردان سینما در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

خسرو سینایی، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران به دلیل ابتلا به کرونا، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیراعلم بستری شده است. او به دلیل عفونت ریه، زیر دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) قرار گرفته است.

حبیب احمدزاده، داستان‌نویس و فیلمساز کشورمان، با اعلام این خبر، درباره آخرین وضعیت سینایی در بیمارستان نوشت: «هرگز دوست ندارم از هیچکس چنین درخواست دردمندانه‌ای داشته باشم، ولی اکنون به دعای خیر شما عزیزان دل، برای دوست گرانقدر و انسان شریف و برادر بزرگوارم، جناب استاد خسرو سینایی به خالصانه‌ترین شکل محتاجم. واقعا مگر سینمای ایران چند مرد کهن اینچنینی دارد؟ او اکنون به واسطه عفونت توامان ریه و نیز بیماری کرونا در بخش ویژه بیمارستان امیر اعلم از دیروز بستری و تحت تنفس کمکی با دستگاه ونتیلاتور است. همگی از ته دل برای بهبودش با هرزبانی دعا کنیم.»

این سینماگر که متولد سال ۱۳۱۹ در ساری است، پس از پایان تحصیلاتش در اتریش و بازگشت به ایران، مشغول به فیلمسازی شد و آثاری چون «هیولای درون»، «مرثیه گمشده»، «عروس آتش»، «مثل یک قصه» و «جزیره رنگین» را کارگردانی کرد.

سینایی در هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلمنامه «عروس آتش»، سیمرغ بلورین گرفت و در دومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «هیولای درون»، لوح رزین بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

منبع: خبرآنلاین

کرونا

پست بعدی

فرجام یک قانون بی‌سرانجام برای موسیقی

چ جولای 29 , 2020
«قانون ۱۰ درصد کنسرت‌ها»؛ عنوانی که حتی یادآوری آن برای اهالی حوزه موسیقی چندان خوشایند نیست. به گفته آنها این قانون در صورتی که ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانست حرفه‌شان را مختل و حتی باعث ورشکستگی عده زیادی شود. اردیبهشت سال گذشته بود که خبر تصویب این قانون رسانه‌ای شد و فریاد عده زیادی از اهالی و فعالان حوزه موسیقی را درآورد. قرار بود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ درصد از بهای بلیت کنسرت‌ها را در تهران و کلان‌شهرها به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند. در همان زمان خانه موسیقی متنی را در اعتراض به این قانون منتشر کرد و آن را غیرکارشناسی خواند و از وزیر ارشاد خواست که به هر شک..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000