نمایندگان مجلس پیگیری را آغاز کردند / افزایش حقوق نیروهای مسلح در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه

نمایندگان مجلس پیگیری را آغاز کردند / افزایش حقوق نیروهای مسلح در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه

تسنیم نوشت:عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: افزایش حقوق نیروهای مسلح را در قالب پیشنهاد از طریق کمیسیون شوراها و امنیت ملی در زمان بررسی بودجه سال آینده و برنامه توسعه پیگیری خواهیم کرد.

جلال رشیدی‌کوچی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ضمن انتقاد از پایین بودن حقوق نیروهای مسلح، گفت: حقوق ۶ الی ۷ میلیونی برای یک نیروی مسلح که در مرزها خدمت و امنیت کشور را برقرار می‌کند واقعا منصفانه نیست و لازم است که مسئولان مربوطه فکری به حال وضعیت حقوقی نیروهای مسلح کنند.

وی یادآور شد: بنده و چند تن از نمایندگان نیز در جلسه علنی درباره افزایش حقوق نیروهای مسلح به مسئولان مربوطه تذکر داده‌ایم تا به این موضوع رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون شوراهای مجل ادامه داد:تلاش نمایندگان از بعد نظارتی مجلس این است که موضوع افزایش حقوق نیروهای مسلح را به گوش مسئولان مربوطه در دولت برسانیم تا در بودجه سال ۱۴۰۱ و همچنین برنامه ۵ ساله هفتم توسعه به این موضوع توجه ویژه شود.

رشیدی با بیان اینکه در زمینه افزایش حقوق نیروهای مسلح پیگیری‌هایی را با مسئولان مربوطه آغاز کرده‌ایم، گفت:موضوع افزایش حقوق نیروهای مسلح را از طریق کمیسیون‌های مربوطه یعنی کمیسیون شوراها و امنیت ملی دنبال خوایم کرد تا در لایحه بودجه سال آینده به این وضوع توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: پیشنهادات نیز برای افزایش حقوق نیروها مسلح در نظر گرفته‌ایم که پس از ارائه بودجه و در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق و همچنین در زمان بررسی برنامه ۵ ساله هفتم توسعه، قطعا پیشنهادات خود را مطرح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

پیام تبریک پوتین به رئیس‌جمهوری عراق

د اکتبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| سفیر روسیه پیام مکتوبی را از جانب «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه به رئیس‌جمهوری عراق تحویل داد. ​به گزارش ایلنا‌، به نقل از فرات نیوز، پوتین در این پیام ضمن تبریک به «عبداللطیف رشید» به مناسبت انتخابش به عنوان رئیس‌جمهوری عراق بر لزوم تقویت روابط دوجانبه تأکید کرد. آیا این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000