طرح انتقال زندان اوین به خارج از محدوده شهری به کجا رسید؟

اعتمادآنلاین|

علی‌اصغر قائمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که جابجایی زندان اوین در دوره‌های پیشین شورا مطرح شده بود با توجه به حادثه آتش‌سوزی در این ندامتگاه آیا شورا تصمیمی برای انتقال این ندامتگاه و مکان‌هایی مانند آن از شهر تهران به مکان دیگری خارج از شهر دارد، گفت: این موضوع تا جایی که حضور ذهن دارم اواخر دوره سوم و در دوره چهارم مطرح شد که مراکزی شبیه ندامتگاه اوین یا پادگان‌های نظامی که در داخل محدوده شهری هستند به جاهای مناسب‌تری در بیرون از شهر منتقل شوند که هم دسترسی مناسبی داشته باشند و هم امکانات داشته باشد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: قرار بود این فضاها به فضاهای شهری اضافه شوند یا کاربری فضای سبز یا کاربردهای اجتماعی فرهنگی داشته باشند مانند اتفاقی که در بوستان یاس فاطمی در منطقه قوچک افتاد و یک محدوده بسیار قابل توجهی به فضای سبز شهر تهران اضافه شد و در دسترس مردم قرار گرفت یا پادگان قلعه‌مرغی که به پارک ولایت تبدیل شد و این‌ها مثال‌هایی هستند که شهر تهران تجربه آن را دارد.

او درباره اظهارات اخیر استاندار تهران مبنی بر اینکه بزودی چند نقطه در تهران برای برگزاری تجمعات تعیین می‌شود، نیز گفت: اگر استانداری در این زمینه از شهرداری و شورا کمکی بخواهد، ما در حد بضاعت خودمان وظیفه داریم کمک کنیم تا این اتفاق صورت بگیرد. من شخصا با این تصمیم استانداری موافق هستم و اگر این موضوع در شورای شهر مطرح شود و در دستور کار قرار بگیرد تا به این تصمیم استانداری کمک کنیم، حتما موافقت خودم را اعلام خواهم کرد و سعی می‌کنیم بیشترین امکانات را که در اختیار شهرداری است، برای این منظور اختصاص دهیم.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی از جنبه‌های مرتبط با اعتراضات، تعیین مکان است، اما معتقدم چون این موضوع پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، حتما دوستان در استانداری تهران به این موضوع توجه کنند، اما قطعا تعیین مکان برای برگزاری یکی از مهمترین شئونی است که باید زودتر از این‌ها به آن توجه می‌شد و حالا هم که مطرح شده، امیدواریم نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جریمه فرد پزشک‌نما ۵ میلیون تومان است که اصلا بازدارنده نیست

ی اکتبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| فربد رهنما، مدیرکل نظارت، ارزشیابی و اعتباربخشی سازمان نظام پزشکی با انتقاد از مبلغ کم جریمه پزشک‌نماها گفت: ظرف ۲۲ سال گذشته متاسفانه دیگر مجازات زندان برای مداخله گران غیرمجاز در امور پزشکی نداریم. جریمه نقدی آن را هم در این قانون یکی دو بار افزایش دادند. با این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000