شما نظر بدهید/ درباره حذف برنامه‌های پرطرفدار در تلویزیون چه نگاهی دارید؟

 شما نظر بدهید/ درباره حذف برنامه‌های پرطرفدار در تلویزیون چه نگاهی دارید؟

در یک سال گذشته، تمام برنامه‌های پر مخاطب تلویزیون حذف شدند. از شما مخاطبان خبرآنلاین می‌خواهیم نظر خود را در این‌باره بگویید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرار بود پس از پایان ماه صفر، فصل جدید برنامه «دورهمی» روی آنتن شبکه نسیم برود، اما حدود چهار هفته پیش بود که مهران مدیری اعلام کرد علی‌رغم گرفتن دستمزد ۳۰ میلیارد تومانی دوست ندارد این برنامه از تلویزیون پخش شود. همچنین برنامه «خندوانه» به کارگردانی رامبد جوان و «عصر جدید» به کارگردانی احسان علیخانی نیز در ماه‌های گذشته دیگر روی آنتن تلویزیون نرفت.

این تغییر و تحولات برای برنامه‌های پرطرفدار دقیقا از زمان آغاز ریاست پیمان جبلی بر صداو سیما کلید خورد و تلویزیون به مرور زمان برنامه‌هایی که طبق نظر سنجی‌ها پر مخاطب بودند را حذف کرد.

به بهانه همین موضوع خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره برخورد صداوسیما با برنامه‌های پر مخاطب را بگویند.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

تنها شیوه‌ برخورد حاکمیت با معترضان، مواجهه پلیسی است/ قدرت سیاسی طی ۴۰ سال همه نیروهای واسطه را حذف کرده

ی اکتبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| بیژن عبدالکریمی، استاد فلسفه با بیان اینکه تقریبا دو قرن است که جامعه ایران دو قطبی شده است و به عبارتی ما دو ملت در یک کشور هستیم، گفت: بخشی از این ملت در عالم سنت و بخشی در عالم مدرن زندگی می‌کنند. قدرت سیاسی ایران فقط سنتی‌ها را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000