همیشه به ستاد امر معروف نقد دارم

اعتمادآنلاین|

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره انتقادش به ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: همیشه به ستاد امر معروف نقد دارم.

به گزارش ایلنا، او افزود: معتقدم بعد از همه ناآرامی‌ها در کف خیابان، مصاحبه‌هایی صورت گرفت و برخی مقامات رسمی دوباره جملاتی می‌گویند که هیچ مقرون به صواب نیست. همه نیروهای ولایی و دلسوز جامعه نه منتقدان سیاسی و اجتماعی، حتی دلسوزان هم فکر و هم خط دوستان همه در میدان حاضر می‌شوند و به شدت صحبت‌های این چنینی را نقد می‌کنند و من هم در توئیتم نقد کردم، همه این مسئله را می‌گویند که این امر به معروف و نهی از منکر را نیاز نداریم چراکه تاثیراث، تاثیرات منفی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گزارشی در مورد سکونتگاه‌های اقماری پایتخت/ شهرهای بی‌مشتری در حاشیه تهران

ی اکتبر 23 , 2022
جام جم نوشت:سیاست تمرکززدایی از پایتخت طی سال‌های اخیر با احداث شهرهای اقماری در اطراف تهران پیگیری شده است، بااین‌حال نتایج آن چندان موفقیت‌آمیز نبوده و این شهرها به‌دلیل عدم توسعه ابعاد دیگر مانند اشتغال‌زایی و وابستگی اداری به تهران، چندان نتوانسته‌اند در جذب مردم موفق عمل کنند. بنا بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000