عکس | جدیدترین سامانه ضد پهپاد جهان رونمایی شد

عکس | جدیدترین سامانه ضد پهپاد جهان رونمایی شد

دیجیاتو نوشت: امروزه با ظهور جنگ‌افزارهای نامتقارن، تجهیزات چند میلیارد دلاری مثل ناوها در معرض تهدید ابزارهای ارزان قیمتی مثل پهپادها و مین‌های شناور قرار می‌گیرند. حالا Nexter و Thales سیستم RAPIDFire را طراحی کرده‌اند تا به‌طور خودکار و خودمختار بتواند تهدیدهای خشکی و دریا را شناسایی و منهدم کند.

این برجک پیشرفته برای دستیابی به سرعت بالا می‌تواند 140 فشنگ را در یک ردیف قرار دهد تا بدون نیاز به مداخله در عملیات‌های طولانی استفاده شود. RAPIDFire بر اساس سیستم جنگی CTA International با مهمات 40 میلی‌متری و سیستم دیداری مخصوص همین استاندارد ساخته شده و فقط درون یک برجک زرهی کوچک‌تر قرار گرفته است.

عکس | جدیدترین سامانه ضد پهپاد جهان رونمایی شد

این برجک با فشنگ‌های ضدهوایی (A3B) سازگار شده و پیکربندی آن به گونه‌ای است که امکان خرابی را به حداقل می‌رساند. RAPIDFire که از دور هدایت می‌شود، همچنین یک سامانه کنترل آتش اپترونیک با دقت بالا دارد. این سامانه از دید چندطیفی و دامنه‌یاب لیزری نرخ بالا بهره می‌برد و می‌تواند به‌صورت خودکار مهمات مدنظر خود را برای مقابله با تهدیدها انتخاب کند.

4141

پست بعدی

درآمد مالیاتی دولت در سال 1402 چقدر خواهد بود؟

ی اکتبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی در جلسه‌ای که روز شنبه با حضور رییس‌کل بازرسی کل کشور برگزار شد، گفت: در اوایل سال جاری جلسه مشترکی با سازمان بازرسی برگزار شد و در این جلسه مواردی از جمله اولویت‌های سازمان در سال 1401 صحبت شد. نگاه ما در سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000