بعد از 3 سال استقلال را قهرمان آسیا می‌کنم

اعتمادآنلاین|

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی تلویزیونی با اشاره به لزوم یارگیری این تیم، در نیم فصل لیگ برتر گفت: تمام تلاش ما برای قهرمانی است. امسال مدعی قهرمانی هستیم. برای من هم رفت و آمد خوش آیند نیست.

به گزارش خبرورزشی، فتح الله زاده گفت: به من فرصت بدهند، ظرف سه سال تیم را قهرمان آسیا می‌کنم تا دینم را به هواداران ادا کنم. بازی خوانی ساپینتو خیلی خوب است. او مربی خوب و زحمتکشی است. من از او حمایت می‌کنم. نظرش یک هافبک بازیساز است. فکر می‌کنم تصمیم او جذب یک بازیکن خارجی باشد.

وی تصریح کرد: بازیکنان جوانی در استقلال داریم. امسال این‌ها را حفظ می‌کنیم. اگر موقعیت ترانسفر باشد، این کار را می‌کنیم. با پول آن هم تیم را تقویت باید بکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مرگ سارق هنگام فرار با شلیک پلیس

ی اکتبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| سارق خودرو وقتی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت، بی‌توجه به اخطار مأموران به فرار ادامه داد تا اینکه در نهایت به ضرب گلوله پلیس جانش را از دست داد. به‌ گزارش همشهری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در توضیح این حادثه گفت: پنجشنبه شب گذشته گزارش سرقت یک دستگاه خودرو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000