بورس هفته را با افت آغاز کرد

اعتمادآنلاین|

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 3میلیارد و 448میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 615میلیارد تومان در بیش از 219هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و 219واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 308هزار و 946واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 372میلیون ورقه به‌ارزش 14هزار و 962میلیارد تومان در 158هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 2واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 856واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پالایش نفت لاوان و بهمن دیزل، و بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز و داروسازی دانا شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کریم بنزما با چند رای برنده توپ طلا شد؟

ش اکتبر 22 , 2022
اعتمادآنلاین| دوشنبه گذشته مراسم اهدای توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2022 برگزار شد و کریم بنزما ستاره مسلمان رئال مادرید برنده این جایزه بزرگ شد. به گزارش فارس، بنزما در سال جاری قهرمان اروپا و لالیگا شد و آماری خارق العاده از خود به جای گذاشت. او آقای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000