در اقدامی بی سابقه وزیر جنگ رژیم اسرائیل به ترکیه می‌رود

اعتمادآنلاین|

قرار است وزیر جنگ اسرائیل در سفری بی سابقه راهی ترکیه شود.

​به گزارش فارس، سفر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قبه ترکیه در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، گانتز قصد دارد در این سفر با «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه دیدار کند. وی در حالی به ترکیه سفر خواهد داشت که اخیراً به جمهوری آذربایجان رفته بود. در حال حاضر «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه برای دیدار با «الهام علی‌اف» به جمهوری آذربایجان سفر کرده است.

جروزالم پست به این نکته اشاره کرده که رژیم صهیونیستی و ترکیه هردو جزو کشورهایی هستند که در جنگ جمهوری آذربایجان و ارمنستان، به باکو تسلیحات رسانده‌اند.

از سوی دیگر طی سال‌های گذشته، آنکارا و تل‌آویو در زمینه صنایع دفاعی، جاسوسی و تمرینات نظامی همکاری داشته‌اند. در حال حاضر، رژیم صهیونیستی پروژه تقویت تانک‌های M60‌ و هواپیماهای جنگی F-4E ترکیه را در دست دارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

آیت الله مکارم شیرازی: با فشار نمی توان مسألۀ حجاب و کمبود جمعیت را حل کرد

پ اکتبر 20 , 2022
شفقنا نوشت: آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت. مرجع تقلید شیعیان در دیدار دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از فعالیت ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000