عصبانیت همشهری از علی دایی؛ «آقای سلبریتی» از خانواده اسرا پناهی عذرخواهی کن!

اعتمادآنلاین|

روزنامه همشهری بدون نام بردن از علی دایی و «آقای سلبریتی» خطاب کردن او، از آقای گل جهان خواسته از خانواده اسرا پناهی عذرخواهی کند تا بیش از این آزار نبینند!

همشهری نوشت: انتشار خبر کشته شدن دانش‌آموز اردبیلی از سوی برخی سلبریتی‌ها از سوی خانواده متوفی با واکنش روبه‌رو می‌شود. سلبریتی که هرگز مشخص نکرد منبع خبرش که براساس آن دست به اظهارنظر زده است چیست با نظری که ارائه می‌کند داغ خانواده پناهی را تازه می‌کند. اعضای خانواده بر وجود بیماری قلبی ناشی از تالمات روحی که متوفی داشته است تأکید دارند و از آقای سلبریتی می‌خواهند با پوزش از خانواده‌شان تحمل این داغ را سخت‌تراز قبل نکنند. خانواده «اسراء»؛ اسراری دارند که ضرورتی به بیان آن نمی‌بینند. آنان یک درخواست مشخص دارند و آن هم عذرخواهی از این خانواده از سوی چهره معروف وهمشهریشان است تا بیش از این آزار نبینند.

آیا این خبر مفید بود؟ 4 6

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 6 رای مخالف

پست بعدی

عکس | نخستین شکار رسمی جنگنده پنهانکار روسیه با این موشک

چ اکتبر 19 , 2022
سوخو ۵۷، جنگنده پنهانکار نسل پنجمی روسیه، جنگنده سوخو ۲۷ اوکراینی را با موشک هوابه‌هوا منهدم کرد. این نخستین شکار رسمی سوخو ۵۷ در یک عملیات نظامی محسوب می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000