پرس به من گفته بود که در رئال توپ طلا را می برم/ به خاطر رئال از بارسلونا گذشتم

اعتمادآنلاین|

کریم بنزما توانست توپ طلای ۲۰۲۲ را همانطور که پیش بینی می شد به دست آورد. بنزما که باتجربه‌ترین بازیکن کنونی رئال مادرید سال‌هاست که در این تیم بازی می‌کند و بازوبند کاپیتانی رئال را بر بازو می‌بندد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اونداسر، او درباره حضورش در رئال مادرید گفت:

*رئال مادرید یک باشگاه ممتاز برای هر بازیکنی است. من از ۱۵ سالگی رویای حضور در رئال را داشتم. به یاد می‌آورم که خانواده‌ام به همراه مدیر برنامه‌هایم با من تماس گرفتند و از من خواستند که فورا به خانه برگردم. من گفتم که فرصت ندارم اما با اصرار آن‌ها برگشتم.

*وقتی به خانه برگشتم تعجب کردم. جلوی در فلورنتینو پرس را دیدم. او از من خواست که راهی رئال مادرید شوم. پرس به من گفت که در رئال بهترین بازیکن خواهم شد و توپ طلا را به دست می‌آورم.

*من از بارسلونا و منچستریونایتد هم پیشنهاد داشتم اما رئال مادرید رویای من بود و به همین خاطر راهی این تیم شدم و از تصمیم خود بسیار خوشحال هستم.

پرس هم در واکنش به جذب بنزما گفت:

*جذب بنزما بسیار آسان بود. او باور نمی‌کرد که من به خانه‌اش رفته‌ام. او ساکت بود و حتی یک کلمه هم نگفت و حتی نوشیدنی‌ هم به من تعارف نکرد. در نهایت توانستیم این بازیکن بزرگ را جذب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فعال سیاسی اصولگرا : مردم می‌گویند خدا پدر دولت روحانی را بیامرزد رئیسی کارآمدی مورد انتظارمان را نداشت

چ اکتبر 19 , 2022
نامه نیوز نوشت :خادمی گفت: مردم به ویژه پایگاه رأی اصولگرایان امید زیادی به دولت سیزدهم داشتند چون این طور تصور می شد وقتی مجلس و دولت با یکدیگر همسو هستند فرصت بهتری برای مجریان فراهم آید تا برای مردم و حل مشکلات کشور کار کنند. متنها آقای رئیسی شاید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000