کنایه آرمان امروز به صحبت‌های یک مسئول: چرا کارخانه وی‌پی‌ان‌سازی راه‌اندازی نمی‌کنید؟

اعتمادآنلاین|

روزنامه آرمان امروز با استناد به اظهارات یک مقام مسئول در اتحادیه فناوران یارانه که گفته بود این اتحادیه تلاش می‌کند خریداران وی‌پی‌ان متضرر نشوند، نتیجه گرفته فروش فیلترشکن در کشور رسمی شده و با بیان این مطلب به کنایه از مسئولان پرسیده چرا با این تفاسیر کارخانه وی‌پی‌ان سازی راه‌اندازی نمی‌کنند؟

به گزارش آرمان امروز، نکته مهمی که در صحبت های مقام مسئول صنفی جلب توجه می‌کند این است که او پذیرفته است که در حال حاضر برخی کافی‌نت‌ها، واحدهای صنفی فناوران یارانه و خدمات موبایل اقدام به فروش فیلترشکن می‌کنند و از امکان طرح شکایت خریداران وی پی ان در اتحادیه‌ها سخن گفته و تصریح کرده است که اگر خریداران از خرید فیلترشکن رضایت نداشتند می‌توانند به اتحادیه مربوطه مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند!

مشخص نیست اگر کسی از فیلترشکنی که خرید رضایت نداشت و به اتحادیه شکایت کرد، اتحادیه از واحدصنفی می خواهد وی پی ان معیوب را پس گرفته و وی پی ان بهتری به مشتری بدهد یا کافی نت مربوطه را بخاطر فروش یک محصول غیرقانونی جریمه یا لغو مجوز می‌کند؟!

رضا الفت نسب عضو اتحادیه کسب وکارهای مجازی هم نمی‌تواند جوابی به پرسش مذکور بدهد و به کنایه می‌گوید: گویا قرار است کسانی که وی پی ان خریداری می کنند از خرید خود راضی باشند! اگر این طور است چرا کارخانه وی‌پی‌ان سازی راه اندازی نشود؟

آیا این خبر مفید بود؟ 4 1

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

آخرالزمان چقدر نزدیک است؟

چ اکتبر 19 , 2022
در جهان، هیچ فاجعه ای بزرگتر از سیاهچاله ای نیست که گرانش آن، چنان شدید است که حتی نور نیز نمی تواند از آن فرار کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این سیاهچاله‌ها در فضا پرسه می زنند و ستاره ها، سیارات و سیارک ها را می بلعند و آنها را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000