دسته‌بندی سلبریتی‌ها از دیدگاه روزنامه شهرداری؛ وفاداران، ساکتین، منتقدین و آشوبگران

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به شهرداری تهران در یادداشتی سلبریتی‌ها را به چهار دسته تقسیم کرد و برای هر کدام نسخه‌ای پیچید. به نظر نگارنده یادداشت همشهری سلبریتی‌ها در حوادث اخیر یا وفادار به انقلاب ماندند، یا ساکت بودند، گروهی منتقد و جمع بسیار کمی هم آشوبگر بودند.

همشهری نوشت: مروری بر مواضع و رفتار سلبریتی‌ها در حوادث اخیر این حقیقت را آشکار می‌کند که ما حداقل با 4دسته از آنها مواجه هستیم:

دسته اول، آن بخش از سلبریتی‌ها هستند در شرایطی که فشار بسیاری بر آنان وارد است، در دفاع از جمهوری اسلامی اعلام موضع کرده‌اند.

دسته دوم، آنهایی هستند که در این معرکه فتنه، سکوت کرده و درحالی‌که به سختی تحت فشار بودند، از هرگونه اظهارنظری پرهیز کردند.

دسته سوم، کسانی بودند که نتوانستند در برابر فشارها تاب آورده و برای همراهی با افکارعمومی معترضان، توییتی با «مهسا امینی» را منتشر کردند و درگذشت او را تسلیت گفتند. این دسته را مبتنی بر واکنش‌هایشان، می‌توان در زمره معترضان تقسیم کرد؛ هرچند عملکرد آنها را می‌شود مورد نقد قرار داد، اما می‌توان شرایط آنان را درک کرد.

در این بین، دسته چهارمی بودند که هرچند در میان صدها چهره شناخته‌شده عرصه فرهنگ و هنر و ورزش، اقلیتی کم‌شمار به‌حساب می‌آیند، اما در این روزها به یمن حمایت رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب میدان‌دار آشوب و بلوا شده و توانستند بر دنبال‌کننده‌های خود بیفزایند.

تکلیف این جمع معدود که اغلب نیز به خارج از کشور پناه برده‌اند، از 3گروه قبلی جداست و باید برای آنان حساب جداگانه‌ای باز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 2

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

«سپاسگزاری» حداد عادل از ادبیات انتقادی «متین و منطقی و منصفانه»عباس عبدی

س اکتبر 18 , 2022
حداد عادل در برنا نوشت: یک بار دیگر از آقای عباس عبدی تشکر می‌کنم و امیدوارم این شیوه گفتگو فراگیر شود. حداد عادل، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به عباس عبدی نوشت؛ بسمه تعالی جناب آقای عباس عبدی در دو هفتۀ اخیر، دو یادداشت بلند و کوتاه مرتبط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000