شاخص بورس مثبت شد

اعتمادآنلاین|

شاخص کل بورس امروز(سه شنبه) با ۱۴۵۲ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۱۲ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۷۲۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۷۷ هزار و ۹۴۳ واحد رسید.

به گزارش ایسنا، در این بازار ۲۰۰ هزار معامله به ارزش ۲۷ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ۵۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۱۷ هزار و ۸۵۲ واحد رسید.

در این بازار ۱۵۵ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۷۸ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی زاگرس، داروسازی دانا، بانک دی، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فرمانده سپاه استان تهران: امروز به جای بمب و خمپاره، سیگنال‌ها از طریق فضای مجازی وارد می‌شوند

س اکتبر 18 , 2022
تسنیم نوشت:سردار ذوالقدر گفت: امروز به جای بمب و خمپاره، سیگنال‌ها از طریق فضای مجازی وارد می‌شوند و عده‌ای را فریب می‌دهند و با ابزارهای دشمن در سنگر فضای مجازی و الکترونیکی روبة‌رو هستیم. فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز به جای بمب و خمپاره، سیگنال‌ها از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000