تصادف مرگبار پژو و کامیون در گیلان

تصادف مرگبار پژو و کامیون در گیلان

ایسنا نوشت: معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از تصادف مرگبار تریلی و پژو ۴۰۵ در استان گیلان خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور، دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۱:۲۰ پیش از ظهر امروز خبر تصادف میان یک دستگاه تریلی و پژو ۴۰۵ به سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران در محل حاضر شده و امدادرسانی به حادثه دیدگان را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور عوامل امدادی در محل حادثه گفت:‌ این حادثه در محور سنگر به سیاهکل ابتدای محور پاشاکی رخ داد و در جریان آن پنج نفر دچار حادثه دیدگی شدند که از این تعداد متاسفانه دو تن جان خود را از دست داده و سه تن دیگر نیز مصدوم شدند. دو تن از مصدومان به بیمارستان منتقل شده و یک تن دیگر نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کرد.

به گفته معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، امدادگران پس از امدادرسانی به حادثه دیدگان محل را به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دادند تا نسبت به بررسی علت وقوع این حادثه و تشخیص مقصر اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید:

ببینید | تصادف یک خودرو با یک زن در هوای بارانی

۲۳۳۲۳۳

پست بعدی

قرارداد موقت کار حذف می‌شود؟

د اکتبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| هادی ابوی با اشاره به درخواست تشکل‌های کارگری از کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص لغو دادنامه ۱۷۹ دیوان عدالت اداری گفت: ما نسبت به این دادنامه حرف داریم و به عنوان یک مطالبه اساسی هم از سوی قوه قضاییه و هم از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس درحال پیگیری هستیم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000