شکایت نیروی انتظامی از نمایندگان به دلیل انتقاد از گشت ارشاد برخلاف قانون است

اعتمادآنلاین|

سید مرتضی حسینی، نماینده میانه در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری با اشاره به شکایت فرمانده نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس گفت: گویا نیروی انتظامی شکایتی از نمایندگانی داشته که از عملکرد گشت ارشاد انتقاد کرده بودند. این عمل یک بدعت و بر خلاف اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: البته ما از فراجا حمایت قاطع می‌کنیم که با صبر و ایثار در برابر اغتشاشگران، براندازان و آشوبگران ایستادگی کردند و این یک ضرورت و راهبرد امنیتی است اما منافی برخی انتقادات به برخی عملکردها و رفتارها نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گشت ارشاد جز اصول دین و اصول قانونی اساسی نیست که قابل نقد و بازنگری نباشد. الان به آن اندازه‌ای که دشمنان نظام از وجود گشت ارشاد بهره برداری می کنند، دلسوزان ارزش ها و انقلاب سودی نمی برند.

وی افزود: حضرت امام(ره) ۴۰ سال پیش در فرمان ۸ ماده ای فرمودند که احدی حق ندارد با مردم رفتار غیر اسلامی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

قوه قضاییه: 4 کشته و ۶۱ مجروح بر اثر آتش‌سوزی در اوین

ی اکتبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است. به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی درگیری شب گذشته بین برخی از زندانیان بند ویژه سرقت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000