قوه قضاییه: 4 کشته و ۶۱ مجروح بر اثر آتش‌سوزی در اوین

اعتمادآنلاین|

قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی درگیری شب گذشته بین برخی از زندانیان بند ویژه سرقت و محکومیت های مالی زندان اوین و آتش سوزی پیش آمده در کارگاه خیاطی این زندان، که منجر به ورود سریع و به موقع نیروهای انتظامی و امدادی شد تعداد قابل توجهی از زندانیان نجات پیدا کرده و از صحنه آتش سوزی به نقطه امن منتقل گردیدند و متاسفانه ۴ زندانی نیز فوت شده و تعدادی مجروح شدند

بر اساس این گزارش طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی ها درگذشتند و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده اند.

هر ۴ زندانی فوت شده جزو محکومین ناشی از سرقت بودند که در زندان اوین دوران محکومیت خود را طی می کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دیشب در اوین چه گذشت؟

ی اکتبر 16 , 2022
ایسنا نوشت:در خصوص اتفاقات دیشب در اوین یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد: در میانه آتش سوزی و درگیری با نیروهای حفاظت، تعدادی زندانی اقدام به فرار می کنند. آنها در ضلع شمالی زندان که کوه وجود دارد، وارد میدان مین می شوند. گفته می شود که صداهای انفجار شنیده شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000