چرا رایحه عطر مردانه گرم طرفداران زیادی دارد؟

اعتمادآنلاین|

ادکلنها امروزه در کنار مواد خوشبو کننده و عطرهای مردانه یکی از اصلی ترین فاکتورها و ریشه های جذابیت هستند و به قدری مهم و با اهمیت هستند که امکان ندارد بوی رایحه های خوش و معطر حاصل از تبخیر آنها را در مراکز قیمت گیری و خرید و فروش انها حس نکنید.

تمامی تجار و فعالین تجاری که تمایل به همکاری در زمینه فروش یا جذب نمایندگی این محصولات را دارند دعوت می شود تا با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت آراد برندینگ نسبت به ارتباط با کارشناسان مجرب ما اقدام نمایند.

در واقع سابقه استفاده از عطر و ادکلن نه تنها برای امروز بلکه برای قرنها پیش در زنان مردمان ناندرتال نیز رواج داشته و مورد بهره برداری و استخراج قرار می گرفته است در این دوران بسیاری از رایحه های خوش و معطر حاصل از سوزاندن قطعات خاصی چوبهایی انجام می شد که منشا طبیعی و گیاهی داشتند البته بسیاری از این رایحه های خوشی که کورد استفاده قرار می گرفته است همچون گلاب به دلیل خاصیت درمانی که داشتند توجه زیادی را توانسته بودند به خود جلب کنند به طور خللاصه باید بگوییم که این رایحه های ایجاد شده توسط گلاب توسط پزشکان آن زمان برای درمان بیماریهایی همچون افسردگی، صرع یا بیهوشی طولانی مدت بود.

قیمت عطر مردانه

زمانی که مغازه ها و غرفه های عطر فروشی سطح شهر سری می زنید و قصد خرید با قیمت عطر مردانه مناسب، خوشبو و ماندگار برای خود یا خانواده و حتی دوستان تان هستید با دنیایی از رایحه های مختلفی آشنا می شوید که ممکن است انتخاب را برای شما کمی سخت کنند اما در این زمینه ما به شما چند پیشنهاد ویژه را آماده نموده ایم تا با قیمتی معقول به انتخاب آنها بپردازید.

AVENTUS CREED به عنوان یکی از بهترین عطرهای حال حاضر دنیا شناخه می شود که به دلیل درصد خلوص فوق العاده 40 درصدی خود علاوه بر ماندگاری بسیار بالایی که دارد از خط بو و رایحه بسیار

2

دلنشین و آرامش بخشی برخوردار است که می تواند شما را در یک قرار قرار کاری یا دوستانه خاص و ایده آل نشان دهد این رایحه با سیب گلاب، نارنج و آناناس شروع شده و در ادامه به یاسمن مراکشی و مشک و وانیل ختم می شود که ترکیبی بسیار بسیار ویژه برای آقایان خوش پوش و باکلاس می باشد که علاوه بر زیبایی خود به خوشبو بودن شان نیز اهمیت می دهند.

موضوعی که باعث شد در اواخر قرن هجدهم میلادی انقلاب عظیمی در خصوص تهیه و تولید عطرها به وجود آید و فرانسه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و البته مصرف کننده عطر و ادکلن در جهان شناخته شود برای فرمولاسیون و ترکیب اولیه این عطرها نیز از رزماری، نارنج و لیمو برای ساخت اسانس استفاده می شد.

عطر مردانه گرم

عطرها رایحه های متفاوتی دارند که هر کدام برای سلیقه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال عطر مردانه گرم یا سرد و یا ملایم برای سلیقه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد از طرفی دیگر نیز عطر های تلخ، تند و شیرین نیز موجود هستند که با ترکیب موارد بالا مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال اکثر آقایان عطرهای تلخ را می پسندند حال تلخ سرد، گرم یا ملایم این هم بستگی به طبع، مکان و سلیقه فرد دارد.

معمولا برندهای عطر سازی بر اساس ساختاری که دارند به سه گروه عمده Designer دیزاینر، Niche نیش و Artisan آرتیزان تقسیم می شوند که هرکدام توضیحات مفصل خود را دارد و ما در این مقاله به طور خلاصه و کلی توضیحاتی از آنها را برای شما بزرگواران بیان می کنیم پس در این قسمت نیز با ما همراه باشید:

3

دیزاینر : این دسته شامل شرکتهای بزرگ با قدرت مالی فروان هستند که در عرصه های خاص مانند مد، ماشین، ساعت و غیره فعالیت اختصاصی داشته و فعالیت اصلی آنها تولید و عرضه عطر نیست بلکه در کنار آن نیز با گرفتن آمار سلیقه ای اکثریت افراد دست به تولید عطر نیز زده اند که اغلب این عطرها عامه پسند و همگانی هستند.

نیش : تولید عطر در این گروه به صورت اختصاصی و خاص است و عطرهای خاص پسند را تولید می کنند که کیفیت بسیار بالایی دارند و همچنین رایحه ای خاص که ممکن است اکثریت مردم آن را نپسندند اما این گروه از نظر خود یک اثر هنری خاص را طراحی و تولید می کنند که هر کسی قادر به درک آن نیست این شرکتها امروزه به دلیل نیاز کمتر به منابع مالی و اقتصادی به صورت قارچ گونه ای گسترش یافته اند.

آرتیزان : زیر مجموعه ای از شرکتهای نیش است که عطرهای عمومی تر و رایحه هایی بیشتر را تولید و در بازار عرضه می کند این شرکتها دارای پرسنل اندک هستند و با حداقل نیرو و هزینه کار خود را پیش می برند و اکثرا در حیطه فروش آنلاین فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عکس | کشف قدیمی‌ترین بقایای انسان شناخته شده در قبری 10 هزار و 500 ساله

ش اکتبر 15 , 2022
باستان شناسان قدیمی ترین بقایای انسان شناخته شده را در شمال آلمان در یک گور ۱۰۵۰۰ ساله در لوخو، شلزویگ-هولشتاین کشف کردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000