حمایت مدیران یوونتوس از الگری

اعتمادآنلاین|

6 بازی بدون پیروزی در 9 هفته، ایستادن در رده هشتم جدول سری A کم بود که قرار گرفتن در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز به کارنامه سیاه این فصل یوونتوس اضافه شد. بانوی پیر در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) در خانه مکابی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و به این ترتیب در آستانه حذف از مرحله گروهی برای اولین بار طی 10 سال گذشته قرار گرفت. با تمام این ناکامی‌ها رئیس باشگاه یوونتوس هنوز قصد تغییر در کادر فنی را ندارد.

به گزارش تسنیم، آندره‌آ آنیلی پس از باخت یوونتوس مقابل مکابی اعتراف کرد که از تماشای عملکرد تیمش شرمسار است اما قصد ندارد سرمربی تیم را برکنار کند. او گفت: همان‌طور که آلگری گفت ما بدترین نیمه اول‌مان در این فصل را داشتیم. اردوی تنبیهی؟ اردوها گاهی اوقات کمک کننده هستند، چون زمان بیشتری برای کار با بازیکنان را در اختیار سرمربی تیم می‌دهد. الان زمان مناسبی برای این‌گونه بازی کردن نیست.

آنیلی در پاسخ به این سؤال که آیا او به هرگز استعفا فکر کرده است، تأکید کرد: خیر. زمانی که یک چالش سخت می‌شود، هیجان‌انگیز‌تر می‌شود. ما هم باید از این وضعیت خارج شویم و شهامت و انگیزه‌مان را نشان دهیم. اخراج آلگری؟ آلگری سرمربی ما بوده، هست و خواهد بود. من بابت اتفاقاتی که دارد رخ می‌دهد، احساس شرمندگی می‌کنم و عصبانی هم هستم اما این را هم می‌دانم که فوتبال یک بازی 11 نفره است و آن 11 نفر با هم می‌برند و با هم می‌بازند. در رخ دادن چنین اتفاقی برای یک تیم، فقط یک بازیکن یا فرد مقصر نیست. تیم مشکلی دارد که تمام نفرات آن باید با هم آن را برطرف کنند. ما بابت این وضعیت از هواداران عذر می‌خواهیم، چون می‌دانیم که آنها با این وضعیت تیم شرم دارند هر جایی که می‌‌روند بگویند طرفدار یوونتوس هستند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

15 دختر فریب وعده‌های مرد پلید را خوردند

چ اکتبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| فردی که با وعده استخدام دختران در ادارات دولتی و شرکت‌های معتبر، آنها را اغفال و کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد. به گزارش اعتماد آنلاین، دختری با مراجعه به پلیس فتا استان سمنان گفت: در فضای مجازی، با آگهی کاریابی و استخدام در ادارات دولتی مواجه شد و پس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000