این روزها کسی سینما نمی‌رود

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به سازمان صداوسیما در گزارشی از وضعیت بحرانی سینما در کشور نوشت و اذعان کرد که این روزها کسی به سینما نمی‌رود.

به گزارش جام جم، سالن‌ها تعطیل نیست ولی مخاطب هم ندارند. ناآرامی‌های این روزها هم دوباره ضربه دیگری بر پیکر سینمای ایران وارد کرده است. حتی فیلم‌هایی با ظرفیت‌های فروش بالا هم در این روزها با ریزش مخاطبان مواجه شده‌اند و حال و روز خوبی در گیشه ندارند، چه رسد به فیلم‌هایی که از ابتدا هم چندان نمی‌شد روی فروش بالا و حتی متوسط آنها حساب باز کرد، مثل فیلم نمور که یک ملودرام خانوادگی است و در وضعیت عادی جامعه می‌توانست مخاطبان حداقلی و جمع و جور خودش را داشته باشد اما در شرایط ملتهب این روزها، به یکی از قربانیان گیشه تبدیل شده و همان فروش منطقی و مورد انتظار هم از آن دریغ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روزنامه دولت معترضان را تهدید کرد: برای رسانه‌های خارجی فیلم بفرستید شناسایی می‌شوید

چ اکتبر 12 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه دولتی ایران با تهدید معترضان به عدم ارسال فیلم و تصویر تجمعات برای رسانه‌های خارجی، از شناسایی و تشکیل پرونده برای این افراد خبر داد. به گزارش ایران، قرار است برای افرادی که به کانال‌ها و رسانه‌های ضد‌انقلاب فیلم و تصویر می‌فرستند، پرونده قضایی تشکیل شود. در هفته‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000