ادعای روزنامه دولت؛ رئیسی اقتصاد به گل نشسته دولت روحانی را رونق داد

اعتمادآنلاین|

در حالی که مردم در اعتراض به وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور بیش از سه هفته است تجمع برگزار می‌کنند، روزنامه دولتی ایران در گزارشی با ادعای اینکه نرخ بیکاری به کمترین میزان خود رسیده، نوشته رئیسی اقتصاد به گل نشسته دولت روحانی را رونق داده است!

روزنامه ایران نوشت: شاید مخالفان این دولت هرگز فکر نمی‌کردند که دولت سیزدهم طی یک سال، آن هم تحت شرایط ظالمانه تحریم اقتصادی،اقتصاد به گل نشسته از دولت سابق را رونق بدهد. این را داده‌های مرکز آمار، بانک مرکزی و همچنین بانک جهانی می‌گوید. توقف روند صعودی نرخ بیکاری در بهار امسال و همچنین کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اشتغال علاوه بر تثبیت شغل‌های ایجاد شده، تنها نمونه‌ای از کارنامه دولت سیزدهم است، طوری که حالا نرخ بیکاری به کمترین میزان خود طی 17 سال اخیر رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

رائفی‌پور ؛ تفسیر جنسی، سطحی و بدون پشتوانه علمیِ اعتراضات ، روی آنتن زنده

س اکتبر 11 , 2022
همدلی نوشت : رائفی پور : «حالا در کف خیابان چه اتفاقی افتاده است؟ مسئله تخلیه هجانات در شلوغی‌ها در کنار مسئله زن این دو به هم رسیده‌اند. ما باید با این واقعیت کنار بیاییم و بپذیریم. اگر جایی بود مثل ورزشگاه‌ها شاید این هیجانات به کف خیابان نمی‌رسید.»

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000