مهلت 15 روزه لوکادیا به پرسپولیس رو به پایان است

اعتمادآنلاین|

باشگاه پرسپولیس در پرداخت بخشی از رقم قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود دچار مشکل شده است بسته بودن حساب این باشگاه سبب شد پرسپولیس ها نتوانند قسط پرداختی خود را به حاسب این بازیکن واریز کنند.. این موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر اینکه لوکادیا به دنبال ترک ایران است، شد.

​به گزارش فارس، لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت 15 روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده که نهایتا تا سه‌شنبه یا چهارشنبه این مبلغ که حدودا کمتر از 200 هزار دلار است را به او پرداخت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جانشین فرماندهی انتظامی کشور: پلیس ، محبوب ترین سازمان از نظر مردم است / اگر پلیس می‌خواست در تجمعات صرفاً نظامی عمل کند ، جور دیگری رفتار می‌کرد

د اکتبر 10 , 2022
مهر نوشت: سردار رضایی گفت: اعتراض در ایران آزاد است اما برخی از افراد هستند که می‌خواهند از اعتراض سو استفاده کنند، اعتراض حق مردم است اما زمانی که به شورش تبدیل می‌شود آن زمان می‌شود خط قرمز پلیس؛ جمعیتی که به خیابان‌ها می آیند اکثراً تماشاگر هستند و تعداد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000