اسرائیل به دلیل جنایت‌هایش باید محاکمه شود

اعتمادآنلاین|

محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین در جلسه دولت گفت: آنچه در فلسطین رخ می‌دهد تروریسم دولتی سازمان یافته‌ای است که تنها دولت اشغالگر مسئولیت آن را برعهده دارد. باید اسرائیل به دلیل جنایت‌هایش محاکمه شود و شهرک نشینان نیز در لیست تروریسم قرار داده شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، وی گفت:

*جهان نباید سکوت در ازای جنایت‌های سربازان اسرائیلی در شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی را که قربانیان آن کودکان و جوانان هستند و همچنان با نزدیک شدن موعد انتخابات اسرائیل در ماه میلادی آتی افزایش می‌یابد، بپذیرد.

*سکوت جهانی در قبال جنایت‌ها به منزله ترغیب کردن به آن است. نباید به محکومیت‌ها و ابراز نگرانی برای توقف چنین جنایت‌هایی اکتفا کرد درحالی که مادران و پدران فرزندانشان را از دست می‌دهند و این همزمان با یورش شهرک نشینان تروریست و تجاوز به املاک شهروندان فلسطینی است.

*طی ماه میلادی جاری شهرک نشینان ده‌ها مورد تجاوز و یورش انجام دادند و نیروهای اسرائیلی بسیاری را کشته و منازل زیادی را منهدم کردند. ملت فلسطین با جنگی فراگیر و تجاوزی خونین روبرو است که یک لحظه هم متوقف نشده است.

اشتیه بر همبستگی دولت با اسرایی که اعتصاب غذا کرده‌اند تأکید کرد و خواهان همبستگی مردمی و رسمی و جهانی با آن‌ها شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هدف ما باید از بین بردن کامل رژیم سیاسی اوکراین باشد

د اکتبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| صبح دوشنبه، رسانه‌های غربی از شنیده شدن صدای چند انفجار مهیب در مرکز کی‌یف پایتخت اوکراین خبر دادند. خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد که دو انفجار اوایل صبح دوشنبه مرکز کی‌یف را لرزاند و ظاهراً این انفجارها در نتیجه حملات موشکی بوده است. شبکه الجزیره گزارش کرده که این حملات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000