کارت شهروندی امت واحده صادر می‌شود

اعتمادآنلاین|

حمید شهریاری با اشاره به طرح های سعید و آی محسن در گفت‌وگو با خبرنگار معارف ایرنا گفت: این دو طرح به منظور اجرای طرح شبکه سازی جهان اسلام است که امت واحده در بستر این سکو تشکیل می شود و به زودی کارت شهروندی امت واحده را صادر خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: لازمه ثبت نام در سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، ثبت نام در طرح سعید است. در واقع با آغاز این کنفرانس، کلید شروع شبکه سازی سعید آغاز شد. در کنار این طرح، همچنین طرح آی محسن یا طرح خدمت رسانی جهان اسلام در دستور کار است که ۱۸ خدمت طی مراحلی معرفی خواهد شد و اولین خدمت ثبت نام و حضور در کنفرانس وحدت اسلامی است و همه افراد با ثبت نام به صورت آزاد می توانند از این خدمت بهره مند شوند تا این کنفرانس به کسانی محدود نشود که برای آنان دعوتنامه فرستاده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کانادا از شهروندانش خواست به ایران سفر نکنند

د اکتبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| وبگاه وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای از شهروندانش خواست به دلیل آنچه «وضعیت امنیتی متشنج، تهدید تروریسم منطقه‌ای و احتمال بازداشت خودسرانه» خوانده شده، از هرگونه سفر به ایران خودداری کنند. به گزارش ایسنا، کانادا همچنین از شهروندانش خواست که در صورت امکان ایران را ترک کنند.وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000